Mide yanmam 5.ayımdan beri var şuan 32+3üm daha da şiddetli durumda ne denediysem fayda etmedi doktor gaviscon verdi ama çok fayda etmiyor nexium kullanabilirsin dedi ama olabildiğince kullanmamaya çalışıyorum var mı başka böyle olan var mı acaba nexium konusunda bilginiz var mı