Benim doktorum da kanama alanı olmasına rağmen progestronu 1 e düşürdü yatma kalk günlük hayatına devam et kanın içerde kalmasındansa dışarı akması daha sağlıklı dedi bu 4. doktorum hepsi farklı farklı söylüyor hamileliğimi öğrendiğim zamandan beri kanamam var 9 +2 hafta içindeyiz. 1 bucuk aydır yatıyorum kanama olacaksa oluyor artık yoruldum gerçekten.