babymoomss Kan tahlili yaptım lütfen dua edin adetim gecikeli bugün 11 gün oldu 1 kaset negatif iki tane silik çıkmıştı çok umutluyum hayal kırıklığı olur diye korkuyorum 🥺
MelekMervertlek babymoomss kaset testi sabah ilk idrarinizla yaparsanız belirgin oluyoe yoksa çok silik cikiyor hafif de olsa çizgi var bence 😊
anonim34 babymoomss canım pozitif çıktı ama biz 4 yıldır belkiyoruz tüp bebek yaptırdık😢 senin daha yeni sanırsam hiç stres yapma arkadaşların dediği gibi ovülasyon testi ve özellikle clife öneririm
MelekMervertlek babymoomss hayırlısı olsun hakkınızda ovulasyon testi kullanmadiysaniz kullanmanızı öneririm ilk kullandığım ay hamile kaldm