Shrtt PrensesAnnesi4 yaa ama üstte küçük 3 tane tepecik olunca bende aceba azda olsa sancı mı çıktı diye düşündüm
Shrtt Tugba006 evet yokmuş doktorda şimdi mesaj attı gayet normal dedi😑 bense sancım çıkar diye hayal etmiştim sanki biran önce doğsun istiyorum bi yandan bilemiyorum ya çok zor bi ikilem
Tugba006 Shrtt valla bende bi ümitle gittimde sancı çıkmadı 😀 son zamanları beklemek zormuş cidden merak ediyorum ne zaman doğcak diye