Zahideli 38+1 ve bebeğim 3.799 iri bebek bu gidişle mecbur sezeryan olacağım doktor 4 kiloya kadar normal olur dedi. Arada bı adet ağrısı gibi oluyor geçiyor umarım sezeryan olmam. İri bebek doğum yapan var mı en fazla kaç kilo ile normal doğum yapabilirim?
alparslanin_annesi Zahideli sezeryana bak derim kesin çok olur vs. Doğumda zor oluyor biraz bildiğim kadarıyla
Zumrutkb Zahideli iri bebek kendini daha kolay iter demişti doktor. Bence korkmayın. Allah yardım eder
SuY Zahideli gözünüz Aydın Allah analı babalı büyütsün bizlere de kolay doğumlar nasip olsun inşallah 🥰 kaç kilo doğdu bıdık
sabirsizmomy Zahideli ay maşallah gözünüz aydın biz de 38+6haftadayız 38+2de 3700dü kilosu baş çevresi de 1 hafta önde çıkıyordu iri bebek kanala girmez dedi bana umut oldunuz 🤩 baş çevresi doğmadan önce kaç mm idi ? Bir de Doğum kilosuyla ultrason kilosu arasında fark var mıydı? Nasıl geçti doğumunuz? Cok soru sordum hakkınızı helal edin aynı durumu yaşayıp olumlu sonuç almış birini bulunca insan altın bulmuş gibi seviniyor