Arkadaşlar ilk 4000 btahcg ile 5+0 da kontrole gittim karından kese gözüktü 1 hafta sonra kalp atışı için gel dedi 6+2 de tekrar karından baktı ama bebekte kalp atışında yoktu 1 hafta sonra gel dedi sizce bebek o zamana gözükür mü boş gebelik olabilir mi doktor boş gebelikle ilgili hiçbir şey demedi