EdaDoruk 13 haftadan beri her kontrolde erkek çıktı hatta ikinci doktora gittim net gösterdi şimdi 17 bitiyo doktorum kızmı demiştim dedi😳 hayır diyince tekrar bakma istedi ama ne yaptıysak bacaklarını açmadı kitledi🙄🤭 ama erkek olduğuna inanıyorum😁 his olarak yani sadece kızlar saklamıyordur bence🐣🙈