NaileCryn evet 38 den sonra da sıkıntı yaşayan bebekler varmış, kilosunu takmıyorum ben hariç herkes takıyor ama ben sağlıklı olmasını istiyorum inşallah öyle olur yanımda kalsın doğunca sıkıntı yaşayıp götürürlerse çok üzülürüm o yüzden korkuyorum, 😔