Bbdd ben doğum yaptım 28 gün oldu kemal bayındır da yaptım ve doğum doktoru iyiydi dedipim gibi ama o hastane pek iş değil yani pek tavsiye etmiyorum hastaneyi daha önce derya hanıma gittim çok memnundum ama bazı durumlardan dolayı doğumumu orda yapamadım