Kzilar dun erken gebelik yaptim cok cok silik ikinci cizgi cikti bugunde jaset test yaptim ilk idrarla oda cok silik cikti
Bisey sormak istiyorum fazla idrar damlatmadan ikinci cizgi kendiligjnden cikar mi kuruma cizgi diyen olursada kurumadi islak test baktigimda yoksa gebelik mi vardir 3 gunun var adet olmama testte fazla idwrardan kirmizilik vs yok obur turlu
