Civcivinannesiii öncelikle çok geçmiş olsun canım 🙏 bende serklajlıyım 20. Haftada detaylı ultrasonda rahim ağzında açılma ve hunileşme çıktı doktor serklaj yada progestanla devam edelim seçim sizin dedi biz eşimle serklajı seçtik bende hunileşmede olduğu için riskliydi ameliyat olduğumda 15 mm ile oldum basit bir işlemdi aynı gün hastaneden çıktım, şimdi 23+5 iz genelde yatıyorum yemek veya ev işi yapmıyorum sadece lavaboya çok sık gidiyorum bol su içtiğim için, her lavaboya kalktığımda evde 5 dk falan yürüyorum çünkü doktorumda tamamen yatağa bağlı kalma ufak ufak dolan evde diyor ağır iş yapıp hoplayıp zıplamadığın sürece eğilip kalkıp kendini yormadığın sürece ufak ufak dolaşabilir yemeğini hazırlayıp yiyebilirsin diyor bende öyle yapıyorum 15 dk dan fazla ayakta kalmamaya çalışıyorum gelip direk yatıyorum yatmaktanda insanın heryeri ağrıyor bacaklarım özellikle çok fena o yüzden doktorum diyor devamlı yatma bacakların pıhtı atar diyor, süreç bende böyle ilerliyor inşallah hepimiz sağ salim zamanında kucağımıza alırız bebeklerimizi🙏