Silaaaaa Kızlar bugün kontrole gittim çok ağrılarım başladı diye 31haftalık hamileyim doktor ciğer geliştirici iğne verdi 4 tane bebek sınırda sürekli yatman lazım yoksa doğum olucak dedi sizce bunu yaşayan var mı doğurdunuz mu hemen
mervebuglemtkn Silaaaaa ciğer geliştiriciyi bebek kontrolü üzerine mi veriyorlar bana hiç bu konularda birşey demedi doktor cuma ya randevum var tam 34 haftalık oluyorum çatı muayenesi de yapmadi nst ye alacak sadece ilk kez
Silaaaaa Busra2013 belim sırtım kasıklar sağ bacağımda uyuşma oluyo Bide lavoboya çıktığımda idrarımı yaptığımı hissetmiyorum
Busra2013 Silaaaaa hm cok gecmıs olsun ınsallah bısı olmz sag salım alırsın bebısı kucagına allaha sukur oyle rahatsızlıklarım yok suanlık ams benımde ara aars karın agrısı bajına agrısı oluo saga sola donerken
Silaaaaa Busra2013 saol canım sol tarafına yat genelde gider ağrın karın ağrısı bebek büyüdüğü için oluyomuş🌸
Busra2013 Silaaaaa ınsallah cnm mesela az once cok agrıdı buyuk tuvaletımı yaptım agrı gectı ama bebek hareketı durdu sımdıde korkuom bısımı oldu dıe☹️
Silaaaaa mervebuglemtkn evet benim bebeğim sınırdaymış açılmam olabilir heralde tam bende bilmiyorum ilk hamileliğim erken doğum dedi doktorum o yüzden verdi nts de benim sancım da çıkmadı