Gorkeminannesi benim tam olarak hislerim şöyleydi:hayatım mahvoldu,asla birmiycek,gün geçmiyorki ay nasıl geçsin,iyi bir anne değilim,beniö yüzümden bebek beslenemiyor gibi gibi gibii..geçer diyen herkestende nefret ediyordum çnkü geçmiyordu.ama bir gün kendinizi sevdiğiniz bir yemeği yaparken bulacaksınız.yakındır.umarım bana inanırsınız.çünkü bende çoook zor geçirdim o ilk süreci.ve şimdi %70 hafifledi.eminim sizde çok daha fazla hafifleyecek çünkü tecrübeli bir annesiniz❤️