Merhaba kızlar ben ilk kizimi ncr de nazan Özdemir e yaptım o zamanlar Hatem Hastanesi’ndeydi ordayken çok memnundum şimdi ncr nin dogumganesini hemşirelerini pek beğenmiyor lar bende şuan şükran güçer e gidiyorum gidip memnun olan normal doğum yapan var mi