Sevimlianne_adayi Doktorumla konuştum adetin 2-3 üncü günü gel dedi 3 üncü aşılamayı iğneli aşılamadan bahsetmişti iğneli aşılama nasıl oluyor ben anlamadım çok korkuyorum yaptıran varsa bilgi verebilir mi
Aslaninannesi01 Sevimlianne_adayi hapla değil gonal f ile göbekten iğne yaparak yumurta geliştiriliyor
Aslaninannesi01 Sevimlianne_adayi ne kadardır evlisiniz aşılama ile normal gebelik şansı aynı sadece aşılama yolu kısaltıyor aşılama ile gebelik şansı çok düşük doktorunuz neden 3. Aşılamayı öneriyor
minigiminannesi03 Sevimlianne_adayi canim klomen ve catlatma iğnesi vurduruyorsun ertesi gün aşılamaya çağırıyor doktorun aşılama 1 dklik işlem uzun sürmüyor 15 12 gün bekledikten sonra test yapiosun pozitifse hamilesin negatif se adetim bekleyeceksin ve bu arada benimkisi tutmadı 2cisini yaptiracam
Aslaninannesi01 diamond2635 bizde bir aşılama sonrası tüp bebek yaptık aşılamaya masraf yapmak anlamsz geliyor ilaçlar çok pahalı tüp bebek başarı oranı daha yüksek
Aslaninannesi01 Sevimlianne_adayi 3 yıl az değil bende 3.5 yl bekledim 2.5 yıllık evliyken aşılama denedik tutmadı sonra kovid grdi araya tedaviler iptal oldu tüp bebekle ilk denemede kaldım şartlarınz tutuyorsa rapor çıkar size
diamond2635 Sevimlianne_adayi evet tüp bebek ilkinde tuttu..Şu an 35 haftalık hamileyim.Yani gonal f kullanıp aşılama yapmak son derece gereksiz.Benim doktorum perinatologtu 3 kez çatlatma iğnesi 1 aşılama denedik hemen tüp bebek merkezine refere etti boşa para harcama dedi.İğneler aşırı pahalı bence kendinizi hiç yormayın aşılama ile!
Aslaninannesi01 Sevimlianne_adayi Dozlari var 300 Luk 450 lik 900 Luk gibi benim bahsettiğim 450 lik fiyatı kullandığınız doza bağlı günlük 50 doz yaptrrsa 1 kutu ilaç 9 gün gider güncel fiyatı da 994 tlyms baktım netten
Powergirls Sevimlianne_adayi yok hayır kutu içinde 2 doz oluyor 600 lük 8 tane mi ne oluyor ben 150 lik vurulmuştum