Kızlar sabahta post atmıstım, henüz yeni gebeyim(25 günlük) diye ve kahverengi lekem çok geliyor birazdan acile gidicem yarın sabahta doktor randevum var etrafımdakiler yerleşme kanaması diyor ama ben korkuyorum geçen gebeliğimde de böyle olmustu ve kürtaj olmustum sizce yerleşme kanaması mıdır yani kahverengi leke? Bu 3 gün böylesi devaö ediyor kasık ağrım da çok hafif gidip geliyor sizce????