Kizlarrr ben 11 ay once yumurtalik kistinden amaliyat oldum ama kapali degil acik sezeryan gibi simdi 6 aylik hamileyim sizce normal dogum yapabilirmiyim ilk dogumum normal olmustu amaliyatim cok zor gecti aksama kadar narkozu atamadim simdi korkuyorum sezeryan olmaktan normal dogum daha kolay ve en azindan bilincin yerinde oluyor😊 aranizda boyle bisey yasayip normal dogum yapan var mi??