Nemregn Bugün sağlık ocağında kan verdim b12 değerim 178 çıktı yani biraz düşükmüş. B12 için ayrıten kullandığınız özel multivitamin var mı?
Mrvsmt2502 Nemregn gebelikte düşüyor maalesef benimde öyle. Multivitamin ve b12 li demir ilacı kullandığım haldr düşük doktor ilacı arttıralım dedi bana
Minoo01 Nemregn ben endokrin doktoruna gidiyorum şeker yüzünden orada çıktı b12 eksikliği ilaç verdi ama doktoruma danışmayı unutunca ilaç öyle kaldo kullanmadım. Zaten vitamin, demir ilacı, mağnezyum derken çok ilaç kullanıyorum. 🤔
Mltmsncn Nemregn ben 5 ay boyunca 1 er doz kalçadan dodex iğne vuruldum öyle geçti eksiklik hap işime yaramadı. Zaten haptanda bıkmıstım. Hamilelik durumunda yazılabiliyor dodex iğne yoksa eczane satmıyomus. Doktorum reçete vermişti. Aile hekiminde vurulurken bile hep reçetemi gösterdim.
Novaa Nemregn Ocean b12 dil altı sprey var. Doktorunuza danışıp kullanabilirsiniz. En ideali 550 nin üzerinde olmasıdır.
Xyztt Benim de doguma bir bucuk ay var, kan testinde düşük cıktı, doktorum da B12 vermedi, napacagım bilmiyorum. Cocuk ta olumsuz etkisi olabilir mi acaba
gunannesiii Nemregn Benim de tam sınırda çıktı bir tane sprey ilaç önerdi doktorum tok karnına dil altına bir fıs şeklinde günde bir kere kullanıyorum
Novaa Nemregn Olur tabii. 500 ve 1000 mg lığı var. Size 1000 lik önerir sanıyorum. Ya da Apikopal vs de var.
Maviko Bu b12nin normali 500.600 gibi olmalı. En iyisi dodex iğne bence. 100 küsürlere nasıl sınır derler aklım almıyor
Nilufar_1996 Maviko ben o iğneden kullanıyorum haftada bir mi alıyor herkes acaba bana öyle yazdı da doktor yeterli oluyor mi Acaba
glbhr__ Maviko tahlil verdiğiniz referans aralığına göre bakılıyor bu aralıkta genelde 126-505 olarak geçiyor
glbhr__ Nilufar_1996 o iğne ilk verildiği zaman günlük vurulmak gerekiyor daha sonra tekrar verilirse haftada bir kere vurulmanız gerekiyor
Nilufar_1996 Maviko bana baştan haftada bir dedi yarın 4 dozu olacam bir gramlıkmis zaten. Hafızamı çok etkilemişti unutkan olmuştum çok
Nilufar_1996 glbhr__ Baktım benim değerim 172 çıkmış haftada bir kere iğneyi vurdur dedi 4 dozu alırım yarın
Nilufar_1996 glbhr__ bilmiyorum ki değerime göre mi haftada bir dedi Acaba baştan haftada bir kere söyledi bı daha bakarım değerlerime dikkat etmemiştim anlamamıştım daha doğrusu