Ayse_humeyra aysozcann ben de yeni 38 oldum Pazartesi gideceğim kontrole. Siz nasıl yapıyorsunuz kontrolleri acilden giriş mi yoksa direkt danışmadan randevu mu alıyorsunuz. Bi de çatı muayenesi oldunuz mu
aysozcann Acilden giriş yapabileceğim söylendi ama ben randevulu gitmeyi tercih ettim 33.haftadan başlandı nst çekilmeye çatı muayenesi olmadım çarşamba gününe randevu aldım galiba o gün olacağım.