Merve7200 https://www.hizliresim.com/cc2fekn Arkadaşlar 3 kere kimyasal gebelik geçirdim bunu da adetime 2 gün kala yaptım şuan da adetim gecikti 1 gün kan testi yaptırmaya korkuyorum buda kimyasaldır diye
Merve7200 Betulmtn inşallah gerçekten bir umutla kan verip sonunda hüsran olduğu için kan vermeye gidemiyorum
Ebrulii34 Benimki de böyle belli belirsiz çıkmıştı muhtemelen çok yenidir. Hayırlı olsun inşallah sağlıkla büyür ve kucağınıza alırsınız😊
Abc34 Merve7200 evet canım hamilesin bende pazar gününden beri test yapıyorum hepsi negatif bugün yine aldım yapmak için tam yapacaktım wcye girdim kahve rengi leke gelmiş adet olablir mi