Nurakin077 Bizde şuan 32+1 iz hiç kelebek çarpıntısı gibi olmadi 17+2 de iki dokunus oldu saga ilk hareket boyleydi vurup kacar gibi 18 19 20 de de devam etti z 24 de gece 10 da başladı hareketler bende bağırsak sandım ama yok sonra tam başladık gece 1 buçuktan sonra daha da arttı hareketler şuan sona doğru yaklaşıyoruz kayma dedikleri olayı inanın yaşamadım mesela solda toplanıyor ama sağda da vuruyor boyda uzun gidiyor , mesela sagda toplanınca orası yumruk gibi oluyor inince diğertarafaa geçmiş oluykrgobegim deniz dalgası gibi oluyor çoğu zaman 😊 eşimde akşam işten gelince konuşunca çok hareketleniyor , herkesin hissedsi tabiki farklıdır ama bence sizin ministe başlamış hareketlere ve zamanla daha net hissedeceksinjz 😊 ben bagirsak veya gaz sancısı hiç yaşamadım bu dönemde, ultrasonda da çok hareketli bir bebekti hareketlenmeler başladığı anda da daha da hareketli🐣