Derininannesi_ bebiştir o hissettiğiniz 😊 ben 20.haftadan beri hissediyorum, önce ufak ufak başladı tabi ama her gün hissediyordum. Yarın 29.haftayı dolduracağız çok daha düzenli hissediyorum şükür, hatta bi süredir gözle bile görülüyor hareketlerinin çoğu, maşallahı var bizim kızın 🤭