Minelisa Arkadaşlar 33 haftalık hamileyim . Vajinam aşırı derece de kaşınıyor , ve yanıyor . İltihap çıktı Dr fitil ve antibiyotik başladı ama suanlik bi ise yaramadı. TRAVAZOL krem çok iyi geliyordu önceden suan kullansam olur mu ???
Mrvsmt2502 Minelisa 7 aylık hamileyim 4 kere mantar oldum travazol ve zalain krem verdi doktor. Kullanabilirsin yani
minik4550 Minelisa sürün bi zarari olsaydi benim doktorum kullanma derdi zaten ilk gebeligimdede kullanmıştım travazol simdi yine kaşıntı olunca yine travazol kullandım
Gulak Minelisa evet onu tetiklediğini soyluyorlar erken mudahale etmek gerekir ama gebeliğin ilk basinda kan testi yapılıyor bu tur enfeksyin icin doktorunuz yapmadi mi acaba daha sonra cikmissa doktorunuza danisin ilac verebilir idrar enfeksiyonu gebeligi erken dogumla tetikliyor diye biliyorum doktorum bana ilac vermisti ilk baslarda
minik4550 Minelisa sanirim enfeksiyon tetikliyor diye duymuştum kasintiyla alakası yokta enfeksiyon tetikleyebilir
Minelisa Gulak idrar testlerim yapıldı bi kere antibiyotik kullandım sonra tekrar yaptırdım temiz çıktı. Geçen gün kasik agrisi ile acile gittim idrarda enfeksiyon çıktı yine fitil ile ilaç verdiler . Ama hiç bir ise yaramadı . Suan afedersin dudak kısmı sisti ve aşırı derecede yanma var . İç camasirim değdikçe maf oluyorum 😭😭😭
Gulak Minelisa ayyy cok gecmis olsun bence yine bi doktora görünün ama yoğurt surebilirsiniz mesela o cok iyi geliyor ben kulaniyorduk ara ara yani millet lincleyecektir beni ama yogurdun faydasi cok var yada direk travazil krem surulmesi gerekir mi bu son zamanlarda onu bilemiyorum
blueberyy00 Gulak evet özellikle ev yoğurdunun üstünde suyu birikiyor ya o suyu enfeksiyon mantara çok iyi geliyormuş bekarken çok çektim bunlardan çok araştırıyordum öyle öğrendim bende işe de yarıyor gerçekten @Minelisa
blueberyy00 Minelisa Bana doktorum onermedi yerine başka birse yazdı doktorlarda da bu konuda görüş farklılığı var en iyisi kendi doktoruna sor
Eceedemir Minelisa Hamilelikten önce kullanmıştım hamileyken de enfeksiyon geçirdim doktoruma sordum kullanabilirsin demişti fitil de aynı şekil fitil geçirmişti beni
Gulak Eceedemir ee kullan canim eger iyle demisse insaAllah bisi de olmaz allahin izniyle vaktin de gelir bebis