Ceren_akbay Ozgeozgul ben 12+3 diye biliyodum bugüne kadar bugün ikili taramaya girdim ve 13+4 dendi ve cinsiyet söyledi hiç beklemiyodum 🤭♥️
Ysgl26 İkili taramada cinsiyet öğrenen çok var. Benim de cumartesi randevum 12+3 olcak inşallah öğrenebiliriz. Sağlıkla gelsin atlas paşa :)
Ceren_akbay Ysgl26 inşallah öğrenebilirsiniz ama çoğu doktor söylüyormus ikili taramada görünce ♥️ sağlıkla gelsinler