Ysgl26 Kızlar cumartesi gününe doktora randevu aldım ikili tarama için ama direkt kadın doğum doktorumuza mı gidiyoruz yoksa başka bölüme mi randevu almalıyız? Siz nasıl yaptınız
Aslihangktg_38 Ysgl26 bende bugün gittim 10 haftalıkken kadın doğum doktorum yönlendirdi randevu aldm usg bölümünden bugün usg ye girdim kan verdm
litfenama Ysgl26 özellerde doktorunuz yapıyor. Ultrasonla gerekli kontrolleri yapıyor. Daha sonra hazırladığı bir kağıtla sizi kan aldırmaya yönlendiriyor.
Ysgl26 Aslihangktg_38 usg dediğiniz ultrason değil mi? Neden farklı bi yere yönlendirdiler ? Doktor kendi bakmıyor mu
Aslihangktg_38 Ysgl26 bugün 2li tarama için gittim kendi doktorum değil usg bölümüne gittim bn fakülteye gidiyorum doktorumun cihazı çok eski bebeğinde görmedm 13. Haftaya kadar bugün gördm sadece