kubrnl krts02bst Canım yeni gördüm kusura bakma.. 2. evre hemoroid diye geçiyodu benimki kanama ağrı kaşınma vs hepsi vardı kurtuldum çok şükür
mucizegebelik6 Geçmiş olsun bende de var yeşil yapraklı yemekler yapıp tüketiyorum kabiz olmamak icin. Sıcak su iyi cozum ama erken doğum riski yaratır