Aysenurata iki_tospik_annesii artık son zamanlar geçmek bilmiyor değil mi bir an önce kavuşmak istiyoruz😁
Melek_29A Yani eger 40 haftayı baz alıyorsak 20 gün 😄 ama normal olacagi icin nasip kısmet suanlik hersey sok dk belli olacak galibasi
inva iki_tospik_annesii Aa en azından tarih belli 😁 Hayırlısıyla alalım kucağımıza inşallah 🥰 Benim ilk gebelik adet tarihine göre 28 ocak normalde ama ne olacağı belli değil 🥺
iki_tospik_annesii Aysenurata Sorma bacım yaaaa her gün dua ediyorum hadi buğun gel oglum hadi bu saatte gel oglum 😂😂😂ama nafile