Rueemeysa Merhaba kızlar 36 haftalık hamileyim ama bana bu zamana kadar hiç ne kan ilacı verildi ne vitamin ilacı doğumda veya doğumdan sonra sıkıntı yaşar mıyım
HHhhK Rueemeysa her ay kan alinip kontrol ediliyorsan vitamin eksikligin yoksa sanirim zarari yoktur zaten ihtiyac gorse doktor yazardi ama yinede sor ister doktoruna istersen aile saglik merkezindeki ebe hemsireye
Alka Rueemeysa Benimde bütün değerlerim normal ama ona rağmen doktor verdi . OMEGA 4 demir d vitamini magnezyum. Hepsini kullanıyorum uzun zamandır. Corona dönemi zaten vücudun depo yapsın zararı yok ama faydası var demişti.
Minoo01 Rueemeysa benim kanım iyi ama doktorum yinede verdi bana. Çünkü gebelikte inişler oluyor. Doğumda da malüm kana ihtiyaç var. Mutlaka sorun
Alka Rueemeysa Banada bı doktor kesmişti demir i mesela . Ama başka bı doktor da kullanmalısın doğumdan sonra demir depoların dolmuş olur daha iyi senin için dedi . O yüzden devam ettim. Her doktor farklı düşünüyor .