Nazli23 Kizlar ben 22 haftalik hamileyim idrara sık sık çıkıyorum sizde boyle olan varmi ben hamileliyin ilk aylarindan cıkmasini duymuşdum
ressamistanne Nazli23 hayır tam tersi. Rahim büyüdükçe mesane alanı küçülür ve bebek baskı yapar çiş gelir
MeyraRana Nazli23 ben vala 24 haftalığım bu zamana kadar da hep o sorunum devam etti fazla su içmediğim halde akşamları tuvalette sabahlıyorum resmen o kadar işeme nerden geliyor hayret ediyorum bide çocuk tekme atınca sızladığı zaman altıma kaçırdığım oluyor yetişemiyorum bazen
EsengulC Nazli23 aetık su içesim gelmiyo o kadar sık giditorum hele gece ayyy böle sanki bi damacana su içmişim öle bi sıkışıklık hali halbuki içtiğim yarım bardak su. İçmesen olmuyor kabızlık daha fena içsen olmuyor sürekli tuvalettesin ben 26haftalığım b.kaç haftadır böle zor yetişiyorum
MeyraRana eceturan artık günü gelsede doğurup kurtulsam bu dertten diyorum bazen eşimin üstüne işicem diye korkuyorum gece çok deli yatyrm yastık niyetine kullanyrm kocamı hani 😆😆
Nessozz İlk haftalarımda çok oldu 12 den sonra düzeldi, rahatlığım 4 5 hafta sürecekmiş 19. Haftadayım 10 gündür yeniden başladı :( yürüyüşe çıkıyorum 1 tur atmadan çişim geliyo geri dönüyorum 😂😂😂😂