Şimdi biz biberon aldık emzik aldık da burda okumuştum avent marka mikrodalgada sterilize ediliyor diye bende mikrodalga yok sterilize eden makinam da yok civilde bi çalışan kaynar suya atıp uzun tutmayın dedi ama bu marka kullanan arkadaşlarım nasıl yapıyorsunuz bu işi kaynar suya atınca deforme olur mu yine de sorayım dedim