Bugün kontrole gittim. 11+3 deyim. Ense kalınlığı 1.4 dedi doktor burun kemiği oluşmuş güzel dedi ama eşim garantici olduğu içim fetal DNA istiyorum dedi.
Özel eğitim okul öncesi öğretmeniyim down sendromlu çocuğu olan aileler ve çocuklarıyla ilgilendim severek ilgilendim. Çok hayat dolu neşeliler ama bir okadar da zor bir bakım. Çok çok iyi eğitim almaları lazım. Yoksa çocuğa da aileye de hayat zindan oluyor. Hayat tamamen değişip büyük bir koşuşturmacanın içine giriyorsunuz. Okuldan hastanelere hastanelerden ergoteeapistlere, dil konuşma terapistleri vs vs. Manevi güçle birlikte maddi gücünüz varsa o çocukların doğmasına izin verin.