10Asli-han10 Kızlar 24 haftalık hamileyim 4günden beri tuvalete çıkamıyorum lahman yapan varmı acaba zararı olurmu naptıysam kabızlık geçmedi 😩
gamzeyalcin 2 ay önce gaz sancım vardı ne yaptiysam geçmedi acile gittiğimde doktora söyledim gebelik şüphem de var dedim lahman verecekti geri vazgeçti sancı verdiği için sende ıkındığın için çok tehlikeliymis önermedi