Hcrtg ben clife beautry adlı kremi kullanıyorum. Sırf doğal yağlardan oluştuğu için. Hiç çatlağım olmadı. 23. Haftada başladım şu an 33. Haftamdayım. Ama çatlak oluşumu tamamen genetik ve sizin vücut yapınızla ilgili. Ama ben kullandığım kremden memnunum. İnstegrafda sayfası var