İlk gebeliğim de doktorum mesleki olarak çok başarılıydı ama acil durumlarda değil mesaj aramayı bile açmadı. Şimdi ki doktorum Allah razı olsun beni benden daha çok düşünüyor mesajlarıma en geç 1 saat içinde dönüş yapıyor akşam sabah hiç ayırt etmiyor ve ilk doktorumdan daha yoğun bi hasta kitlesi var gerçekten çok seviyorum