Dün benim de inanılmaz baş ağrım vardı 10-11 saat kadar yerimde duramadim ağrıdan 😔 doktoruma mesaj attım bir kaç saat arayla parol icebilirsin magnezyum kullanmak da fayda eder diye cevap verdi. 4 saat arayla iki parol içtim bol bol yattım hiç kalkmadim o şekilde anca geçti. Açık havada kısa yürüyüş ve ılık duş almanız da rahatlatır diye düşünüyorum. Çok geçmiş olsun.