Kızlar sekizinci haftamizdayiz dört gün önce TSH baktırdım 1.780 doktor devam aynı mg da dedi 75 mg levotiron kullaniyorum ben 12 inci haftaya kadar takip edicez b nm merak ettiğim şu 13 Kasım’da 2.746 idi 30, Aralık’ta ,1.780 çıktı ner deyse 1 aydan fazla bir zaman gectii baktırdım ben doktor dün tekrar bir ay sonra bakalım dedi fazla mı dusuyr yoksa normal mi daha da düşer mi sorun olur mu acaba bir ay sonra düşerse ilaç ne veriyor