Hapyymami Kızlar 1 ocakta beta değerim 2016 idi bugün yaptım yani 4 Ocak 6881 çıktı ama az artmış sanki iyi mi değerim sizce yoksa artış azmı ?
ArenAsilmomm Hapyymami %60 artması yeterli canım sağlıklı gebelik için. Değerlerin güzel hayırlı olsun
Hapyymami Ccgdm ben yanlış mı hesaplıyorım acaba günde 2 ile çarpıyorum sonuça göre çok az bi rakam görüyorum betamda
Hapyymami Kızlar çok teşekkür ederim peki yarın doktora gidicem bu değerle kese görünür mü yada kalp atışına kadar duyabilir miyim?