Yaseminerki Hayırlı olsun, sağlıkla gelsin minik 🥰🙏🏻
Yaseminerki var hayırlı olsun canım
Yaseminerki benimde böyle olmuştu kan verdim beta hcg <5 çıktı doktor gebelik yok dedi 🙄
babymoomss Kan verdim dün gece 3 haftalık gebeyim şükür ❤️ darısı tüm isteyenlere
Yaseminerki inşallah çok sevindim Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah ❤️
Yaseminerki kesinlikle var hayırlı olsun sağlıkla gelsin inşallah 🙏🏻