BehiyeGrel arkadaşlar size yakın bir hamiş olarak ben 14 haftalığım, her ay aynı tarihlerde adet olacakmışım agrilari ve bas agrilari yasıyorum. Doktorum normal deyip duruyor, ben de ona tereddut etsem de inanıyorum. Çunku dogru söylüyor ve ertesi güne geçiyor. Bebeğe bir şey mi oluyor diyerek kötüyü cagirmamalisiniz, ben de aynısını yapıyordum ama bunu atlattim. Allahtan başka kimse bilemez, endise edip de vücudunuzu etkilemeyin...