mucizem42 7 haftalık gittiğimde 6+6 demişti 10 haftalık gittim 10+1 dedi öne geçmiş sizce normal mi 🤗
Deletedmom_33 mucizem42 O haftalarda benimde 7-8 gün ilerideydi. 14 den sonra aynı çıkıyordu. 27′den beri yine 8-10 gün ilerde çıkıyor kafası 2-3 hafta önde 😅 Sırf bu yüzden sezeryana doğru gidiyoruz kafa çapından dolayı
mucizem42 anonimgelin 🤗tamm o zamn sorun yoksa cinsiyet tahmini yapabiliyor musunuz foto atamadım bir türlü beceremedim
anonimgelin mucizem42 valla bebeğin kafası yuvarlaksa kız hafif köşeli gibiyse erkek ve kese fasulye gibiyse erkek kese yuvarlaksa kız diyorlar benim erkek ve kafası köşeli gibiydi kesem fasulye gibiydi
mucizem42 anonimgelin ben benzetemiyorum birşeye 😂 bekleyecem galiba öğrenene kadar 1 ay sonra ya kontrolüm var onu bekleyecem artık🤗