Ben de venüsün jiletlerini kullanıyorum çok memnunum. Evet zor oluyor ama acısız🥰 venus mor olan süper turuncu ve pembe olanlarda. Fiyatlar biraz pahalı ama yapacak bişey yok. Fotoğraftaki jiletten de kullandım ama bunlar kesebiliyo ve tahriş ediyo. 3-4-5 bıçaklı olanları tavsiye ederim🥰