Esra44 herkese aynı cümleleri kuruyorlar sanırım 😒 şimdi vakit varken rahat rahat alabiliyoruz sonra bebekle almak çok zor olur bence. Bir de hamileyken pozitif düşün hiç üzülme falan derler, kendileri aklımıza sokuyor 😄 neyse ben hangi bebek arabasını aldığınızı soracaktım😊 biz de bayramdan önce almak istiyoruz, her yer zamlanacak diyor çünkü.