Mirach Kızlar selamlar. 8+2 yiz. Ama tiroidlerim düşük çıktı, bebekle ilgili sıkıntı yaratabilirmiş bu durum ilaç başlanacak.. var mı bu durumu yaşayan aranızda
Svg02 Mirach ben yaşadım ama ilac vermedi doktor sadece takip etti. 1 ay sonra kendiliğinden yükseldi
Mirach Srfe_01 0.72 çıktı benim. Çok düşük dediler, bebekle ilgili gelişiminde sıkıntı olabilirmiş ilerleyen zamanlar da. Umarım olmaz 😥 o yüzden ilaç yazacaklarmış yarın
Sevdacsgn Srfe_01 benimde 4 cikti ilac kullaniyorum insallaj düserr doktor takip edicez dusurmeye calisicaz dedi 🤷♀️
Srfe_01 Kafana takma kızıma hamıleyken son ay fırlamıştı değer yuksektı hemen dahıleye yonlerdıdı doğumuma 1 ay vardı dahılıye dr ılac versem anca 1 ayda etkısı oluyo zaten yapcak bısey yok dedı bana Allah’a şükür hiç bısey olmadı hersey bı ıhtımal o yüzden herseyı normal görmek istiyor doktorlar sen tedavine başlamışsın gerısı Allah’a emanet ilacını ıhmal etme denılen sekılde kullan
Mirach Srfe_01 çok teşekkür ederim:) yarın gidip ilacımı alacağım bakalım. Hepimiz sağlıkla bebeklerimizi kucağımıza alırız inşallah
Mirach Xxz bugün doktora gittim, telefonla arayıp yarın gel ilaç tedavisine başlayacağız dedi. Yarın yazacak ilacı bakalım, o yüzden bende bilmiyorum henüz
Srfe_01 Sevdacsgn aç karnına yut ve en az bır saat kahvaltı yapma ben sırf saat kuruyorum yutmak için sonra tekrar gerı yatırıyorum kaçta kalkarsam 😀
ebegebe Benimde 0,01 çıktı henüz doktora danışamadım gebeliğe bağlı düşebiliyormuş ama çok korktum bende
Svg02 ebegebe 0,05 ti. Çok düşüktü ama t3 t4 değerlerim normalmiş o yüzden ilaç yazmadı doktor. Çıkması için ise bir şey yapmadım
Srfe_01 Ehotrox dıye bı ılac 75 mg ama duruma göre 50 mg düşürebılırım dedi bana aç karnına yutuyorum en az bır saat kahvaltı yapmıyorum öyle daha etkılı oluyomus tedavı
Mirach Annelerim bende bugün gittim doktora, endokrin doktoru değerlerin gebeliğe göre normal dedi ama dedim dün arayıp ilaç başlamamız lazım demiştiniz falan neyse ilaç vermediler bana da . Umarım kötü bişey çıkmaz ilerleyen zamanlarda