Semiha_t https://www.hizliresim.com/6dua55p Hanımlar uygulamaya göre 6+1 hamileyim kese bugün 1 buçuk cm di Kalp atışı duymadım resimde bebek gözüküyorum bakarmısınız bide doktor dedi yolk kesesi oluşmuş
MerveeD Semiha_t bebek görünmüyor sanırım cajım ama 1 haftaya gorunur ve kalp atısını DUYARSIN Allahın izni ile
gurbetcikizii Semiha_t benek gözüküyor canım bas baya belli 🥰 o siyah yuvarlak şeyin içinde beyaz küçücük olan şey bebeğin 🌸
Semiha_t MerveeD anladım cnm doktor dedi cuma günü dinlemezsek kalp atışını gelişmeyen gebelik bende pazartesi gideyim diyorum sizce gelişmeyen gebelik mi 😏
Semiha_t Ogretmen1anne evet doktor öyle dedi sanırım kalbi yeni oluşmaya başlıyor bide doktor bana dedi kalp atışını dinlemezsek gelişmeyen gebelik doğrumu sizce
MerveeD Semiha_t benımde 6 bucuk haftalık oldugu da bebek ve kalp atisi duyulmustu canım ıcınızı ferah tutun ıns kalp atısını duyarsınjz
Semiha_t gurbetcikizii kalp atışını da duyarım inş doktor dedi cuma günü duyulmazsa gelişmeyen gebeliktir ben pazartesi gidecem uygulamaya göre pazartesi 7 haftalık oluyor
gurbetcikizii Semiha_t duyulur canım 7 haftalıkken duymayıp 8-9 haftalıkken duyanda var eğer duyulmazsa bile sen şey yapma biraz daha bekle ama duyulur bence bebekde gözüküyor çünkü 😍
gurbetcikizii Semiha_t bekliyorum canım 😍 ve evet yeni yeni oluşuyor kalbi inşallah haftaya duyarsun 🥰