Busra2013
Valla gülüm anlatılmaz bir şey normal doğum bende ilk defa normal doğum yaptım ilk bebeğim acısını ağrısını bilmediğim için açıkçası korkarak girmedim doğuma ama sancıların nasıl bir derecesi olduğu İnan burda hiçbir ağrıyla kıyaslanamaz anlatılamaz yani ne çok çok çok zor ne az zor anca öyle diyebilirim ama korkacak İnan hiçbirşey yok kendine ve bebeğine güven gerisi zaten geliyor evet çok acıda hissedebilirsin belki ama sonu çok güzel bitiyor emin ol buna 🙏