Merhaba ben düzenli olarak her ayın 1 inden 1 ine regl oluyordum fakat regl olduktan sonra 6 sında bittikten sonra 2-3 kere ilişki yaşandı ve 17 sinde kahverengi lekeler gelmeye başladı. Lekelenme 5 gün sürdü hafif olucak sekilde o zaman kasık bölgem ve belim çok ağrıyordu gögüs uçlarım çok hassaslaşmıştı dokunamıyordum. Şimdi regl dönemim 5 gün gecikti ve sadece bel ağrısı kasık ağrısı sürekli devam ediyordu zaten sadece gögüs hassasiyetim yok oldu sizce beta hcg testini ne zaman vermem gerekiyor veya aynı deneyimi yaşayan oldu mu?