Çok endişeliyim vücudumda çok kötü kaşıntı var dün aile hekimliğide test yaptırdım bugün sonuçlarım çıktı karaciğer enzimlerim yüksek çıktı dahiliye ve gitmen gerektiğimi söyledi içimi bi korku kapladı bebeğe bi zararı olmaz değilmi yada erken doğum gerekmez değilmi 35+1 haftalık şu an benim gibi aynı durumu yaşayıp sağlıklı doğum yapan varmı aramızda ne olur bilgilendirirseniz beni çok sevinirim 🤦♀️😔