yigitegenin_annesi1 Emzirdikten 3 5 dk sonra emdiği sütü çıkarıyor ama beyaz küçük parçalarla birlikte üşütmüşmüdür sizce @Akrepbebek
Sezensezen yigitegenin_annesi1 kusması çok normal hatta öyle beyaz parçacıklı kusması miğdesinin iyi olduğu anlamına gelir fazla sütü miğdesi atıyor
Afro-dit yigitegenin_annesi1 sırtını çok üşütme canım sen kendini üşütürsen de bebek kusar birde fazlasını çıkarırmis sütün
Askiletotomsu yigitegenin_annesi1 çok emzirme sutmiktari olarak ama iki saatte bir emzir en geç 2 buçuk saatte bir
yigitegenin_annesi1 Kbrayankkk2 ağlıyor açtır diye düşünüyorum emziriyroum 1 saat arayla bwzen 2 3 uyuyor uyanmuyor uyandımı uyumuyor sürkliii emziiruroum
Kbrayankkk2 yigitegenin_annesi1 Bilmiyorum suan pek doyduğunu ondan ağlıyor sürekli oyala emzik ver benimkide agizindan burnundan kusardi sonradan ben ayar çektim ogrendim doydugunu biraktim emzirmeyi her agladiginda vermedim meme emzik verdm
yigitegenin_annesi1 Kbrayankkk2 emzik şimilik kullanmayon diyorlar ebelerinr sordm 1 ay geçsn öyle ver dedi 😬😬neden herkes ilk günden veriyor ama dayanamadım rşimdennistedim eve gelriken emzik al diye
Akrepbebek yigitegenin_annesi1 yok kuzum. Bizimkiler öyle kusarsa bebek kilo alıyor derler. Gayet normal bebegim😘