Kızlar geçenlerde 5+1 kese görünmemesi dış gebelik mi diye başlık açmıştım. Tekrar yazmak istedim bugün 6+2 olduk medipole kontrole gittim kese, bebek ve kalp atışı hepsini karından gördük dinledik💖 mucizevi bir his Allah hepimize sağlıklı sıhhatli kucağımıza almayı nasip etsin 🙏