Gzmelc canım benim ikili test 1/155 kombine riskli çıktı doktor amniyo önerdi ama netten bu testi buldum sen yaptırmıssın sanırım nasıl geldş sonucun ne amacla yaptırmıştın ve en onemlsı sonuc kesın mı cunku bı yerde de bu sonucta rısk cıkarsa amnıyosentez yapılıyor okudum ama ben ztn amnıyodan kacmak ıcın bu testi istiyorum.